fredag 24 februari 2012

Två arbetsveckor har nu gått

Nåja dom är inte riktigt över ännu eftersom jag fortfarande sitter på jobbet men det är inte många samtal till växel nu i eftermiddag. Så jag passar på att blogga lite.
Jobbet har funkat kanon... dag 2 blev man direkt inkastad att klara att sköta växeln. Jobbet i sig är ju inte så svårt men det är ju inte så enkelt när man inte känner någon eller vet vad folk jobbar med eller känner till Stockholm... men man lär sig på vägen.
Barnen har skött sig relativt bra... kunde såklart varit bättre... då tänker jag på skolarbetet men vi får ta ett kik nästa helg innan vi lämnar Stockholm. Förra helgen så var vi i Bromma hos Vicke. På lördagskvällen så var det utgång för mig å Vicke... Vi var på ett ställe i Sundbyberg (Sumpan kallat) som heter Garbo. Flera dansgolv och mycket dansande blev det :D
Vissa var piggare än andra på söndagen... hihi...
Imorgon är det dags att åka till Bromma igen... Lördagsmys middag med hela La Familia och sen blir det en hudvårdsklass hos Vicke på söndagen så bara att ladda för det... kul.
Sen är det sista arbetsveckan för mig här och barnen kommer att vara kvar i Bromma och leka och ha kul för dom kommer att ha sportlov tillsammans med alla 08:or. Vicke ska vara ledig måndag och tisdag och då blir det säkerligen en massa aktiviteter och sen får dom klara sig själva om dagarna resten av veckan. Bio med grabbarna kanske det kan bli tex... kul för dom iaf.
Själv får jag ju lite friare händer att inte ha tider att passa att åka hem. Man kanske tom kan träffa andra kompisar här då. Den som lever får se. Sen blir det hockey på lördagen och sen åker vi hem på söndagen. Tjo och tjim helt enkelt.

Ha de gott!

//Lotta

Inga kommentarer: