torsdag 2 februari 2012

Varit lite låg...

... vilket märks på brist på inläggen här. Men lite kan jag väl kläcka ur mig kanske *hihi*
Idag var jag och klippte mig... Johanna är bara så grymt duktig... fick ett spontant ryck så hon fick kapa rätt mycket...
Gick från detta bergatrolls-wannabe

Till detta... snyggt och jag är såååå nöjd... :)


Imorgon är det dags för barnen att bli klippta... behövs... sonen tycker jag är jobbig när jag frågar om han ska ha hästsvans... men lovar... gör det bara hemma... :)

Söker fortfarande jobb för fulla muggar... är det någon som vet någon som vill anställa en grymt bra administratör/support/projektledare eller dyl... gärna för jobb med SAP... så hojta till... tveka inte... 

Och förresten... min Mary Kay websida är aktiv igen... skönt... bara å kika in ifall du saknar något... och är du inte kund hos mig idag hör av dig så hjälper jag dig mer än gärna!

Nä... dags för bingen tror jag... 

Kram å ha de gott!
/Lotta

Inga kommentarer: