onsdag 8 februari 2012

Massor att fixa med

I helgen som gick eller snarare söndag till måndag var jag i Stockholm. I måndags morgon träffade jag min chef och kollegor som jag ska jobba med i 3 veckor (v7-9). Tillfälliga jobb är ju också jobb :)
Dessutom ska jag ha en liten 40 års fest på lördag så har såklart en massa att förbereda tills dess... men humöret och orken går tyvärr väldigt upp och ner.
Har en del jobbiga samtal att ringa och kommer mig inte riktigt för det... men det ska fixas.
Nåja, bara att sätta igång och plocka och fixa här så det är ordning tills på fredag när första gästerna anländer från Stockholm... älskade Vicke och JT... :)
Sen på lördag dyker det upp ytterligare ett gäng som ska tillbringa resten av helgen här hos mig... kul ska det bli... hoppas orken infinner sig... får sen ändå bli en rätt så lugn kväll för jag och barnen måste köra till Stockholm på söndagen... för att jag börjar på måndag  den 13:e :)
Nä, på't bara... ha de gott!

Kram
Lotta

Inga kommentarer: