lördag 21 mars 2009

Äntligen...

... kan jag handla kläder på vanliga avdelningen i klädaffären. Igår, fredag, var jag på KappAhl och handlade och köpte flera plagg. Stod i provrummet och grät av glädje. Äntligen... äntligen!
Nästa större delmål är att hamna under 100 kg. Dit är det en bit men nu har jag verkligen bestämt mig för att komma igång ordentligt med viktminskningen igen. Även motionen måste igång.
Igår kväll var jag dessutom på The Studio med ett par väninnor och fotograferades. Ena fotot ser du här i bloggen. Känner mig väldigt nöjd.
Mitt favoritkort är däremot fotot nedan :-D


Kram
Lotta

2 kommentarer:

info sa...

Hej

Vad jättekul att du kan handla vanliga kläder. Men frågan jag ställer mig och är förundrad över är: När fick du två huvuden???

Ha det gott och lycka till framöver...!

/Guess who

Jennie sa...

Underbar känsla du måste ha haft. Ibland är tårar bra =)

Sååå vacker bild. Förstår att du gillar den.

Keep the spirit up :)