fredag 13 mars 2009

Cyber crop på Scrappers + annat skapat

Mitt första alster i Scrappers Cybercrop.
Man ska lifta en LO (skapad av Maja/Eyovine). Den ser ut så här


Och mitt bidrag blev så här.

Känner mig jättenöjd med denna LO. Älskar färgerna. Jag har liftat layouten och placeringen i stort. Färgerna är som synes helt annorlunda. :-D

Andra bidraget ser ut så här

Utmaningen går ut på att göra ett kort med valfri layout men man får inte använda någon stämpel. Svårt men det var rätt så kul.

Tredje alstret blev en påskkorg. Grundidén har jag fått från Chic n'Scratch och sen har jag ändrat lite utmed vägen. Känner mig väldigt nöjd och funderar på att göra såna här korgar till mina kollegor till påsk. Får se vad jag hinner och orkar :-D
Här är bidraget iaf.


Ett beställningskort som jag gjorde till en tuff 15 årig tjej. Alltid roligt att göra dessa kort.



Förhoppningsvis blir det fler alster i cybercropen under helgen. Kika in för att se hur det går. :-)

Kram
Lotta

1 kommentar:

Kickans_blogg sa...

Åh så fina bidrag!! Jag har inte börjat än!! :0) Ha en bra lördag!
Kramen Kicki