fredag 13 mars 2009

Bilder från Scrapkryssningen 27/2-1/3

En fantastiskt rolig resa med ca 130 tjejer och 1 kille. 6 roliga kurser fördelat på tre dagar och en del fri scrapping på kvällarna.
Själv fick jag tyvärr scrap-block på de fria tiderna. Så många duktiga scrappare hämmade tydligen mig. Men vilken fantastisk inspiration det var! För när jag kom hem så sov jag en stund... sen scrappade jag för brinnande livet.
Lite foton från lokalen där grupp 1 satt.






I Kiel på lördagen gick jag med Therese, Lina & Karin på stan. Vi åkte inte med bussen till shoppingcentret som vi hade tänkt först utan stannade inne i Kiel. Givetvis landade vi på Starbucks där vi tog en fika mellan shoppingturerna i butikerna.

Lina (Pyssellina), Therese(Thezzan) & jag själv (LoWi)


Karin (Iorlina) & Lina (Pyssellina)

Nedan ser du några av de alster som jag åstadkom under kryssningen.

En bandlåda. Jag har dock inte gjort hål för banden ännu. Det kommer väl.


En liten minibyrå. Dessa kommer det att bli fler av. Har hotat sambon med att göra en adventskalender variant som han får fylla till mig framåt november *fniss*

Detta foto på min dotter när hon var liten kunde jag inte låta bli att använda. Gjorde ett kort också med resterna av pappret men det glömde jag att fotografera.
Denna kursen var jag inte med på på söndagens förmiddag... Dumpning efter frukosten däckade mig så jag låg på soffan ute i konferensdelen och bara väntade ut illamåendet. Sen kunde jag vara med igen.


Det enda alster som jag påbörjade, som inte ingick i kurserna, var denna. Ville få till en LO som visade hur lika min sambo och son är... Helt galet... ;-)

Dessa underbara stämplar, från Imaginisce, köpte jag från Scrapperiet, på kryssningen.

Kram
Lotta

Inga kommentarer: