lördag 14 mars 2009

Scrappers CC fortsättning...

Hej igen,
Nu är det dags för ett bidrag eller två till...

Dagens första är iaf en LO efter en skiss.


Fotografierna är från min födelsedag förra året. Och tjejen i mitten, som blir mosad av kusiner mm är min dotter :-)

Nästa bidrag blir ett monokromatiskt bidrag, mao man får bara använda sig av en färg fast med hur många nyanser som helst.
Gult valde jag denna gång då det inte är den vanligaste färgen jag använder normalt. Kul utmaning.


Sen blev det en LO där man var tvungen att använda knappar, 2 band/spetsar, blommor och något stämplat. Däremot fick man inte ha cardstock som bas, skrapa kanter eller använda brads.
Mitt bidrag blev så här


Och det senaste bidraget är baserat på en kort-skiss. Älskar Imaginisces stämplar och papper. :-D


Nu är det Melodifestival och Raclette som hägrar.

Kram
Lotta

1 kommentar:

NetteR sa...

Ja det var du som gjort det snygga monokramatiska kortet!