lördag 2 maj 2009

Inköpt på mässan i Skövde idag & skapat

Lite saker blev det inköpt. Titta bara här så mycket fint :-)

Översta raden: Ett ursött set med stämplar från Artemio, 7 olika Distress ink refill, Versafine stämpeldyna (vattenfast nu när jag ska prova distressmålning) & penslar
Understa raden: Bricka för att droppa i distress inks droppar, Prickiforms goa tant & blåbär under, två fina killar från Tingtura, nallen, motorcykeln & sportbilen från Stämpelboden


Och så en detaljbild över de omonterade stämplarna


Ville också passa på att visa en av få skapelser jag gjort det senaste. Ett väskkort till en 65åring (beställt genom min mamma) samt ett beställningskort till ett dop.



Kram
Lotta

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men åh... Vilket ögongodis då! *dreglar*
Jag blir tok-avis på alla som varit på mässan och kommer hem med ursnygga prytslar! Jag vill ju också! *snyft, snyft*
Fast jag får glädjas åt de kommande alsterna ur dessa ting istället!
Är också så sugen på distresserna, men än håller jag mig till mina trygga akvareller.. *ler*

Väskkortet, så läckert! Kul att ge till en äldre dam tycker jag!

Dopkortet är ju också urtjusigt!

Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

Jennie sa...

Shit va duktig du är!!! *impad*

Snacka om konstnärssjäl. =))