onsdag 20 maj 2009

Tiden rusar iväg

Massor att göra. Både på jobbet och hemma.
Men nu är det ÄNTLIGEN långhelg. Och mycket ligger i planen att göra... städa barnens rum, fixa i ordning i allrummet och såklart städa bottenvåningen. Kalas för sonen på söndag. Då är mina föräldrar äntligen hemma igen och min bror och hans familj kommer ner från Skövde. Hans yngsta dotter fyller samma dag som min son (22/5) och vi ska fira dom tillsammans.

Maten har fungerat sådär. Dumpar för minsta lilla... beror nog mest på att jag äter för sällan och när jag väl äter så blir det för mycket/fort. Måste få ordning på detta nu. Mår inte bra av att inte sköta det... Men det kommer... har för mycket omkring mig tror jag.

Nåja, allt ordnar sig väl.
Har skapat en del scrapsaker. Måste bara få tummen ur och lägga upp bilderna här. Det kommer. Förhoppningsvis hinner jag med det i helgen också.

Kram så länge.

Lotta

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh vad skönt att höra av dig tjejen! *ler*
Jobbigt med dumpningen, men det tar väl en hel del tid att ställa in sig va? Och tyvärr är det väl lätt att "glömma" äta, sån är jag redan nu iaf...

Längtar efter att få se dina scrapalster!

Ha en toppenhelg!
Kram / Angelica