måndag 4 maj 2009

Måndag... på riktigt...

Hej å hå, snacka om att det verkligen är måndag. Mensen för fulla krafter och jättemycket att göra på jobbet och bara en massa möten som gör att man inte hinner göra det som behöver göras. Ugh... Har fått två beställningskort idag. Till två 40 åringar. Hade tänkt börja ikväll... men orkar bara inte... Måste nog boka en tid på VC för att kolla mina värden, så att allt står rätt till. Vet ju att jag slarvar med mina tabletter men vill kolla vad som ev saknas i kroppen...

Men nu ska jag bädda ner mig och spana färdigt på Cityakuten och sen på Project Runway.

Kram
Lotta

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Usch, vilken måndag du hade! Hoppas att tisdagen blir bättre!
Bäst att kolla värdena som du säger, bättre att vara på den säkra sidan ju! *ler*

Krya på dig och må väl tjejen!

Kraaam / Angelica