onsdag 15 juli 2009

Andra semesterdagen

Idag har varit lite rörig, men ändå har jag/vi fått gjort en del.

Barnen och jag började röja inne på Andrea's rum i förmiddags. Vi hann rätt så långt på relativt kort tid. Sen gjorde vi oss i ordning och åkte till Partille för en lunch på McDonalds. Efter det åkte vi till Rusta och handlade lite smått. Känner mig rätt nöjd.
När vi kom hem så var jag bara sååååå trött... dumpade givetvis på hamburgaren :-/ men det var inget som inte lite vila löste.
Senare på kvällen gick jag ut och krattade på baksidan för att få bort så mycket småsten som möjligt. Vi ska visserligen lägga på ett lager matjord innan vi välter och sen sår gräs, men lika bra att rensa bort så mycket som möjligt.

Resten av kvällen har gått i slöhetens tecken... hade tänkt scrappa, men har fortfarande kvar lite av tröttheten sen lunchen... ibland sitter det i oerhört länge... *suck*

Imorgon hoppas jag att barnen och jag hinner klart med Andrea's rum och att jag sen kan fortsätta med allrummet. Jon's rum är ingen större fara. Nya gardiner ska upp och lite annat smått annars är det rätt så ok.

Nåja, tänkte återkomma med lite bilder på hur det framskrider i trädgården också...får se vad jag hinner med :-)

Kram så länge

//Lotta

1 kommentar:

Vixen sa...

Hallå!! Så glad jag blev att se att du tittat in hos mig *kram*
Har varit rätt dålig psykiskt ett tag ökat mediciner och ska efter semestern börja ny behandliong för de tror jag kan vara bipolär.
Vikten står rätt still men jag krymper i omfånget i alla fall, rensade ut en del kläder igår och plockade fram sådant som passar igen snacka om skönt :-D
Kram min vän!