tisdag 21 juli 2009

Soffan jag vill ha...

... hittade jag igår.

Karlstad hörnsoffa i vitt är det jag vill ha.


Hoppas den får komma hem till oss snart... det behövs. Men det är nog bara att vänta på Lotto-vinsten innan det sker. Jaja, hoppet är det sista som överger människan.

Idag har jag ÄNTLIGEN fått tagit hand om all stryktvätt... Känns så himla bra... Nästan värt att fira. Har legat långt efter och bara tagit hand om det som skulle användas just då... men nu är det klart. Ska bara bära in det på sina respektive platser.

Imorgon ska jag försöka frosta av frysen och rensa ut och städa kylen... och kanske även sortera ut allt ur skåpen som aldrig används, tex en hel hög Tupperware.

Nä, ha en fortsatt go kväll.

Kram
Lotta

1 kommentar:

Kamilla sa...

ÅÅÅÅ så snygg soffa :D
meee like!!! Vi har alldeles just köpt en ny soffa!
Vad smart förvaring du har gjort, och så användbar silhouetten är!
Kram kram