tisdag 28 juli 2009

Nya alster

Igår satt ett gäng hemma hos mig och scrappade. Jätteroligt hade vi. Det var länge sen jag skrattade så mycket :-)
Och eftersom inga nybörjare var med så fick jag faktiskt skapat en del. Fyra kort närmare bestämt.
Så här blev dom.


Detaljbild på "krullorna"


Ett grattiskort med min nyaste Penny Black stämpel. Köpte den hos Kortmakaren igår när vi var där (innan vi satte oss och scrappade)


Ytterligare ett grattiskort. Blev väldigt förtjust i dessa Petaloo blommor som jag köpte 3 paket av igår.


Ett litet grabbigare kort. Kan ju vara bra att ha några sådana på lager också.


Det var allt från igår. Idag sitter vi hemma och har en mysdag också. Så det blir några alster idag med. Här spelas TV-spel, scrappas, ses på film, leks med kompisar mm.
Semester mao :-)

Kram så länge.
/Lotta

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint det var med "krullorna"! det sak jag komma ihåg till framtida kort Gillar även killkortet med "kammo"-pappret!
Ha en bra dag

Kram Isabell

Anna S sa...

Vilka fina kort! :) Vad kul att kunna vara ett gäng som pysslar tillsammans. Jag har min lillasyster som också tycker att scrapbooking är kul, men det händer så mycket omkring henne att hon har svårt att komma till ro ;)

Tack för kommentaren i min blogg! Kul idé med bloggstaffeten då man hittar nya ställen att hämta inspiration :)

Ha det gott!
Kram Anna

Daniela/Neliz sa...

Gôr fräckt med de krullarna som sticker ut! Detta måste jag ju testa på med detsamma! :P
Underbara kort du har gjort gumman!
Kram, Daniela/Neliz

FruW sa...

Wow vilka fina kort!!! Nike har berättat att Andrea också är jätteduktig på att göra kort, jag vill se dom också. Kram!

Michaela sa...

Åå va fina kort! Den där pojken på sparkcykel.. var har du köpt den.. den var såå söt! Skulle passa perfekt till Walthers födelsedagskort.

kram

Mija ♥ sa...

"Krullkortet" är helt ljuvligt - liftvarning!!!

Kram/ Mija