måndag 6 juli 2009

Skapat, handlat & egna stämplar

Jag börjar med det roligaste. Efter lite slit med en testversion av Adobe Illlustrator fick jag äntligen till detta med att skapa egna stämplar. Nu är det inte så att det är stordåd som uträttats, men jag känner mig nöjd... det är ju trots allt första försöket.
Men det är definitivt inte sista gången. Det blev totalt 4 stämplar, 3 stycken "Handgjort av"-stämplar och en med ett roligt ordspråk. Du kan se dom här. Lite halvkass kvalitet... ljuset är inte det bästa kl 23...








Dessutom, när vi ändå var på Stämpelboden, så köpte jag en av deras nyare stämplar. Visst ser den mumsig ut? ;-)


Sen ville jag visa mina två senaste alster... två beställningskort.
Det första är till en 2 årig flicka.

Och det andra är till min kollegas mamma som fyller/har fyllt 70 år precis.




Sen gjorde jag ett flaskkort till våra vänner som lånade ut sin "padda" (nej inte frugan som min käre sambo uttryckte det till mannen i det huset *fniss*, utan en sån vibrationsmaskin som man använder för att packa sättsand/singel till grunden för mur & marksten.


Tja, det var allt för denna gång. Till helgen blir det massor med scrappande. På lördag sitter vi ett gäng igen för en heldag... Känns sååååå kul :-)

Ojdå... nu blixtrar och åskar det utanför... snart dags att stänga ner.

Kram så länge.
Lotta

4 kommentarer:

BellaMio sa...

Såååå fina dina stämplar blev!!

Själv fick jag min i brevlådan i går och jag är så nöjd!!! Bilder kommer i bloggen under dagen (tror jag, hihi)...

Kram Kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Supersnygga stämplar! Var har du beställt dem ifrån? Så kul med en unik design liksom!

Och jädrar vad du hunnit med att göra konstverk sen sist jag var härinne och kikade! Så många vackra alster!

Hoppas allt är bra med dig och att du njuter härliga sommardagar, semester snart eller?

Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

BellaMio sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
BellaMio sa...

Hejsan hoppsan!

Ville bara titta in och tacka för gratulationerna på min födelsedag! TACK, jag blev så himla glad :)

KRAM KRAM