tisdag 14 juli 2009

Underbar vän

Idag låg det ett litet paket i brevlådan. Lite fundersam eftersom jag inte beställt något som borde dimpa ner nu.
Blev både paff och glad när jag öppnade det och det låg ett underbart vackert kort och blommor & dekorationer i paketet... Från BellaMio som jag hjälpte med att fixa stämpeln.
Hela paketet ser du här

Och bara kortet


Med detaljbild på insidan... MÅSTE prova att göra ett sådant kort. Urläckert.


Och så stämpeln såklart. Blev ännu finare än dom jag gjorde till mig själv *skratt*


Får nog bli fler till mig själv ;-)

Kram
Lotta

4 kommentarer:

Yoli Design sa...

nääääääämen wow så gulligt... :D Ja å stämpeln blev ju suuuveränt snygg!! ja, du är grym...
får jag också anlita dig till att designa min specialstämpel jag vill ha!!??

Kraaaaaaaaaaaaam

Unknown sa...

Visst är hon underbaaaar!

Och jag hjälper jättegärna till med att skapa en stämpel till dig. Men jag kan inte speciellt mycket så det får inte bli speciellt mycket svårare än detta *fniss*

BellaMio sa...

Vassego vännen min!!

Det var sååå svårt att plocka ihop saker till dig, vi har ju så olika stil, så jag hoppas att något passar ialla fall...

Och jag är sååå nöjd med min stämpel, den blev verkligen fiiin! Men jag har bestämt mig för att köpa en till, så jag har två att variera mig med, så när du beställer nästa gång tjoa på mig då!

Kramis gumman!

Unknown sa...

Kanonfina saker. Jag hojtar till... har börjat skissa för hand på några nya grejer. Så det dröjer nog inte för länge innan det blir ny beställning :-)