torsdag 16 juli 2009

Lite allt möjligt

Idag blev ÄNTLIGEN dotterns rum klart... två sopsäckar med skräp blev resultatet... så ni fattar att jag inte överdrivit när jag sagt att det är en soptipp. Men nu är det rent och fint. Några smådetaljer saknas... nya gardiner ska upp och hennes kläder ska in i garderoberna.
Imorgon är det dags att ta tag i allrummet... Kavlar mentalt upp ärmarna redan :-)

Efter lunch kom min bror och hans familj och hälsade på. Min svägerska och jag scrappade medans jag brorsan och barnen lekte...
Det har kort och gott varit en bra dag. Tyvärr avslutades det med en dumpning efter maten... skulle inte ätit hela hamburgaren som Conny grillade.
Fick målat ett antal motiv med distress och sen skapat ett ryggsäckskort. Får visa upp det när mottagaren har fått det.

Nu ska jag sätta mig och försöka lära mig Illustrator. Inte lätt men roligt :-)

//Lotta

Inga kommentarer: