lördag 25 september 2010

Kanske ska rapportortera...

... lite om vikten och hur det går? Tja... vågen har stannat på 97,4 kg dvs jag har gått ner 41,5 kg.
Har nu börjat inse att det på allvar är dags att rensa ut kolhydraterna ur mitt liv. Nåja inte alla för då funkar inte hjärnan... det veeet jag men godis, cola, chips å sån dynga. Även minska på brödet, pastan mm
Har diskuterat kort med min svägerska om vi ska göra gemensam sak... antingen bara vi två eller båda familjerna och ha en skojsig belöning i andra änden av utmaningen. Får diskutera vidare men det måste ske något nu. Dessutom måste jag komma igång med motionerandet. Funderar på att gå till gymmet på söndag (dvs imorgon) när barnen ändå ska vara med sin pappa under ett antal timmar. :)
Avgiftning från Cola kommer iaf att ske from imorgon... så kanske jag är "normal" i kroppen innan jag troligtvis börjar jobba igen på torsdag. Vad tror ni? Kan det funka? ;)

Nä... nu spana efter lite goda recept innan det är dags att gå upp och förbereda sig för en dagstur till Linköping för att kolla om Modo vinner över LHC... Hoppas :D

Kram

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

alltså dom där jäkla kolhydraterna.. dom är fan överallt... men drar du ner på allt du tänkt så lär du garanterat börja rasa igen ;)
Var sak har sin tid.... hehe

pussen

ps. ha det mysigt idag ;)