fredag 24 september 2010

Klart med lagfarten mm

Ja... äntligen är det klart med lagfarten på huset... nu står jag som ensam ägare... även officiellt. Skönt... speciellt eftersom huset ska ut till försäljning... :)

Igår var Johanna här och hade Mary Kay hudvårdsklass för mig, Ragna och Andrea. Jättetrevligt och jag är ännu mer frestad att börja sälja... MEN har lovat mig själv att inte starta fler projekt förrän jag har sålt, hittat nytt och flyttat... helt enkelt kommit till ro.

Nu är utmaningen att se till å hitta en snickare som kan hjälpa mig med övervåningen och då främst badrummet innan huset kan läggas ut till försäljning. BRÅTTOM....

Nä... ska ge mig iväg å köpa hårddisk till Bjarke... ska ju till Linköping imorgon för att titta på när Modo gästar i Linköping... Hoppas att Modo tvålar dit dom... har nu två vinster och sen två förluster i bagaget... behövs en vinst igen... eller flera :)

Kram så länge.

1 kommentar:

Jennie sa...

Najsigt att allt är officiellt och ditt nu. Lycka till med försäljningen och att hitta en ny lya :)

Kram Jennie