torsdag 9 september 2010

Min underbara dotter... 11 år... snart...

Jag kan knappt fatta det... men min dotter... är snart 11 år... vart har åren tagit vägen... idag har hon varit målvakt... igen... i fotbollen... och hon & hennes lag vann 3:e av 3 möjliga matcher idag.
Imorgon... är det kalas... hon vet inte om det... mormor och morfar hämtar henne efter skolan... hennes lillebror ska med också... lunch och sen födelsedagsshopping... under tiden... fixar jag här hemma... för familj och vänner samlas här... till 17.00 för att fira henne... blir roligt å se hennes ansiktsuttryck. :)

Nåja... ikväll har jag lagt köttet på marinering och påbörjat fluff för cupcakes...
Beställningen på mat är kotletter med hasselbackspotatis och bearnaisesås... och tomatsallad.
Fast hon vet förstås inte att vi blir så många hihi...

Bilder kommer på hur det blev...

Kram

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

guuud vad glad hon kommer att bli. Vilken härlig och dukitig mamma du är :) ser verkligen framemot att få se foton :)


pössen