onsdag 15 september 2010

Vilken vecka!

Ojoj... i fredags... var det överaskningskalas för min underbara 11 åring. Förberedde hela dagen... och det funkade bra förutom muffinsen... det som blev över av smeten fick torkas bort från tvättstugedörren... skratt... jaja... tålamodet och humöret är inte min starka sida just nu... Svägerskan och brorsan räddade genom att köpa kladdkaka på vägen hit :)
Middagen blev bra... fast för lite... lite pinsamt... men svårt å beräkna när man inte är van... men jag ska väl lära mig jag också :)
Andrea var nöjd iaf... och jag är jätteglad för alla som kom för att överaska!
På lördagen åkte så jag med barnen, Bjarke, Ragna och Erika till Hunnebostrand där det var kusinträff för Bjarke. Roligt å träffa flera av dom som jag träffade i Danmark (på väg till Hamburg) och några i Norge när vi var där i februari. Vädret var sådär... men stämningen var på topp... nu är man ju inte själv i dunderform så jag gick undan då och då för att vila skallen... men hoppas inte det störde nån för mycket...
Sen på söndagen åkte barnen hem till sin pappa för att fira Andrea tillsammans med farmor och farfar och vänner. Bjarke å jag roade oss med att åka upp till Hunnebostrand igen för att hämta hem Erika och Susanna :) Jaja... kul sådär... men funkade ju...
Sen i måndags så var jag till läkaren igen och fick förlängd sjukskrivning... pratade med chefen på tisdagen och berättade detta... och då sa han att jag dessutom blivit av med mitt linjearbete ... istället är jag utlånad till en annan grupp (vilket är en kanongrupp) under 6 månader. Jaja... pratade med min nya chef idag och det blir kanon... jobbar med samma produkter så nu har jag snart testat alla funktioner inom detta produktområde :D Blir ju perfekt egentligen...
Idag ska vi strax iväg å kika på när Andrea spelar match på Öckerö... bara å ladda med plättar som jag står å steker nu... sen iväg... hoppas det inte fortsätter å vräka ner bara... då blir det inge kul :(

Kram så länge!

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

Du är stark lotta! ;)

pussen