lördag 4 september 2010

Mycket som händer...

... omkring mig känner jag.
I måndags var jag iväg till läkaren för att dagen innan så rasade världen för mig... yrsel, benen vek sig, skakningar och gråt... massor med gråt.
Akut krisreaktion kallade läkaren det. Och sjukskrev mig i 14 dagar.
Vissa dagar denna vecka... har jag funderat på om det räcker... det går verkligen upp och ner... läskigt... minsta lilla grej kan få en väldigt glad Lotta att rasa rätt ner i botten... suckar...
Men har försökt vara ute i solen mycket... umgås med människor som tillför mig positiv energi...

Imorgon söndag har jag tänkt ge mig ett specialprojekt... rensa ur min klädkammare... och bara hänga/lägga tillbaka det som används... så kanske det blir tomt på golvet där inne :) Vore skönt

Men nu... ska jag i säng... är jättetrött...

Kram

2 kommentarer:

Tulipan´s bakverk sa...

glöm inte hur värdefull och underbar du är Lotta...
Ibland måste det få gå neråt... och ibland uppåt... livet är inte enkelt att balansera..

Du vet var jag finns


KÄRLEK!

stina

Birgit sa...

usch min vän jag känner igen den syntomen med yrsel och gråt Vi lider av samma sak Hoppas du tar hand om dig ordentligt Kram