onsdag 29 september 2010

Sjukskrivningen slut

Jaha ja... tiden går och kroppen läker... tack å lov... idag är sista dagen jag är sjukskriven så imorgon är det dags för vardag igen... iaf på halvtid... för jag jobbar 50% tom nästa vecka... och efter det kommer jag att fortsätta heltid med mitt nya jobb. Nya jobbet innebär att jag ska stötta min printkollega i sitt jobb då han har på tok för mycket att göra. Dessutom är det trevligt att kunna prova på något nytt och lära sig... vilket är en utmaning i sig... men ser fram emot det.

Idag är det dags att förhoppningsvis en gång för alla få fixat min strultand... den som jag bytte tandläkare för... förra tandläkaren pajjade ju den helt. Men nu ska det alltså förhoppningsvis gå att få den att se ut som en riktig tand...

Sen ska jag gå på stan å strosa lite och se om man kan hitta lite nya underkläder och annat lite smått å gott.

Nä... äta färdigt... sen köra barnen... åka hem igen å måla på sig ett ansikte innan jag åker till tandis :D

Kram å ha en bra dag!

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

Du ska se att nya jobbet blir positivt. Kanske det du behöver. En ny utmaning på jobbet ;) Tänk.. samtidigt har du juh fixat å donat undan en hel del grejer ;)

ha en underbar dag vännen!


kram Stina