onsdag 29 oktober 2008

3:e dagen på pulver

Och det går sådär... vikten går neråt... det säger jag inget om... men jag mår inte speciellt bra... saknar mest att tugga i mig kött eller fisk.
Saknar inte godis eller ens Coca-Colan!

Ringde dietisten idag för att få reda på om jag kan käka en måltid enligt GI per dag... vet att andra fått lov till det... viktigast är trots allt att minska fettmängden i levern. Och så länge jag går ner i vikt så borde det ju minska även där...

Vägde mig igår morse. 138,9 kg. Då var det ju morgonen på andra pulverdagen, men iaf.
Imorse när jag vägde mig så stannade den på 137,7! Redan 1,2 kg ner... Känns förstås bra.

Nu ska jag lägga mig. Vill nog upp i vettig tid imorgon. Nu är ju barnen hemma igen.

Kram
Lotta

1 kommentar:

prÄllan sa...

Ska ta ett bad och sedan packa.

Tänkte bara hoppa in o säga ett lycka till till dig.

Vi hörs när vi är "på andra sidan operationen".

Jag räknar med att vara hemma på lördagen efter så tidigast söndag om en vecka kan jag orka sätta på datorn (om jag inte tar o sänder nåt till viktdropp via mobilen).


Lycka till o jag tänker på dig!