onsdag 15 oktober 2008

Hemma och sjuk...

... och så kommer plåster på såren.
Dels fick jag ett paket från min hemliga vän på Svensk Scrapbooking. WOW säger jag bara. Är såååå nöjd! Tack, tack vem du nu är...



















Och så fick jag tillbaka papper från 2 swappar. Dels grönt och dels brunt. Så nu har jag massor med underbara papper att scrappa. Har ägnat 2 dagar åt att stämpla upp motiv och färglägga så att jag har vid kort-tillverkning :-D































Nä, nu ska jag sätta igång med färgläggning igen. Ipren tabletterna har börjat verka så jag mår lite bättre.

3 kommentarer:

Scraptroll sa...

Åh vilka härliga papper och saker du fått:-) men är lite nyfiken på hur du kan få saker från nån du inte vet vem det är? hur har denna någon fått din adress?

ja det är otroligt skönt att kunna stänga om sig om det är mycket ljud runt om en spec. när man har en väldigt busig dotter*ler*

Mill@n sa...

Hej & hjärtligt tack för peppande kommentar på min blogg!! Dina ord värmer =o). Här finns inspiration att hämta för mig med!

Adéle/caysa sa...

Vad mycket fint du har i din blogg. Nu har jag fått massor med inspiration. Och tack för kommentaren i min blogg!

Hoppas du får en fin hösthelg!