måndag 13 oktober 2008

Sista bidragen till denna CC

Ja, i sista stund fick jag laddat upp mina två LO i galleriet på Svensk Scrapbooking. Här ser ni iaf mina två LO bidrag.
#8 De fyra elementen
















Man skulle använda material att symbolisera de fyra elementen.
Vatten = plasten som förlängning av vattnet på bilden
Eld = magic mesh & knappar som funkar som sol
Vind = punchinellan över "vattnet"
Jord = brun akrylfärg runt LO:n och bokstäverna i brunt

#29 Tema Höstresa

















Här ser man ett foto på min när jag var 17. Det är en bra målbild för mig att ha när jag nu ska göra operation (GBP) den 18 november. De runda ringarna uppe till vänster är symboliska för min nuvarande kropp :-D

Nu ska jag lägga mig. Har ont i kroppen och svullen i halsen... Nu är det min tur att vara sjuk.

Natti natt!
//Lotta

Inga kommentarer: