söndag 26 oktober 2008

Dan före dan...

Ja, imorgon drar jag alltså igång med min Modifast kur. Ska bli intressant att se hur det går jämfört med när jag körde Cambridge 1½ vecka förra hösten. Då mådde jag verkligen dåligt med konstant yrsel som inte gav med sig alls.
Nu har jag ju förhoppningsvis fått förklaringen till det genom detta med LCD vs VLCD...

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Känner mig lite hängig. Har dock äntligen fått in pelargonerna som stått ute tills nu. Dom står på tork på köksbordet på en hög med tidningar. Dom är minst sagt genomblöta... Nu ska dom väl reda upp sig igen. Blir nog till att kapa ner dom när dom torkat upp lite. Då blir det en massa sticklingar att ge bort eller sälja.
Sen har jag röjt upp lite i vardagsrummet... här ser ut som bara den... Bra att vara ledig en vecka nu för det finns massor att röja upp. Ett av projekten är förstås att montera upp väggskåp, bänkskåp mm i tvättstugan... hoppas att jag kan visa upp bilder på detta innan veckan är slut...

Nä, nu måste jag faktiskt slå igång jobbdatorn och avsluta lite som jag inte hann innan arbetsveckan var slut.
Kram så länge

Inga kommentarer: