fredag 3 oktober 2008

Operationstid!

Idag kl 13.30 fick jag samtal från Sahlgrenska med frågan om jag vill ha en operationstid för GBP den 18 november! Det är bara 6½ vecka bort. Såklart sa jag ja!

Så på fredag 24 oktober ska jag träffa kirurger, dietist och sköterskor för provtagning mm under halva dagen.
På måndag 27 oktober ska jag träffa narkosläkaren på Carlanderska.
Och så till sist så ska jag opereras den 18 november! Wow... är helt tagen. Ena minuten är jag helt stissig och tossig och nästa minut är jag helt tom och blank i huvudet.
Men det hinner nog svänga både upp och ner innan detta är klart :-D

Nu är det nedtrappning för att 3 veckor innan operation börja helt på flytande kur. Ska ta en måltid per vecka fram tills dess.

Så ni får följa detta nu framöver. För det lär börja hända lite nu.

Kram
Lotta

Inga kommentarer: