måndag 20 oktober 2008

Det närmar sig 1000 besökare :-O

Ja, ni läste rätt... Snart tusen besökare i min blogg! Wow, säger jag bara.

Och bra grejer måste ju belönas! Så jag tänkte ha en utlottning i min blogg. Eller egentligen 2 st.
Det ena tänkte jag att jag skulle dra lott bland alla dom som kommenterar i detta inlägget.
Och sen ett specialpris för den som är 1000:e besökaren.

Fram till söndag den 26/10 kl 21.00 har ni på er. Då hinner jag dels kolla 1000 lotten och dels dra lott bland er andra som kommenterat.

Så kommentera på nu och är du besökare nr 1000 så gör en skärmdump och skicka till mig på lotta@lakeflower.eu
Glöm inte detta... får jag inget mail så blir det inget specialpris... hårt men rättvist :-D

Lycka till alla!

Kram
Lotta

24 kommentarer:

aviga Ellen sa...

Det tickar på... Nu står det på 942. :-)

Bella (bellis4) sa...

945 är det nu, tar gärna en lott! Grattis till 1000 besökare!!

Karolina/karehed sa...

Grattis! Jag vill gärna fira med dig och tar en lott :0)

Cornelia sa...

Klart att jag vill vara med och fira dina (snart) tusen besökare!!!

Essmo sa...

grattis til nästan 1000 besökare!

Passar på & tar en lott =)

kram!

Ulle sa...

Grattis till alla besökare!

Malinbran sa...

Kul! klart man vill ha en lott:)

Scraptroll sa...

ja nu har det passerat 1000 oh jag hamnade på 1004. Vill gärna ha en lott

CillaT sa...

Jag kom in som 1003! Tar gärna en lott=D

Adéle sa...

Åh nej =( 1006... Men en kommentar blir det i alla fall =) Jättefin blogg du har!

Pyssellina sa...

Jag var lite för sen för att bli nr 1000 men är ju tvungen att skriva en kommentar i min galna pysselväns blogg. ;) Kram på dig.

Pippin sa...

Grattis till de första 1000. Jag såg att det var över 1000 nu men jag skickar en kommentar i alla fall, och tar gärna en lott.

Millan sa...

Typiskt, jag blev nr 1015...Men jag tar gärna en lott och hoppas på turen!

Michaela Lejonberg sa...

Hejhej! Jag tar gärna en lott! kramar

Marie - gula villan i vallen sa...

Tacka och grattis själv. Klart jag också vill ha en lott.

rebecka/bleckvard sa...

grattis till 1000besökare! :) det är många :p

Anne sa...

Grattis till antalet besökare. Är gärna med och tävlar.

abackman66 at hotmail punkt com

Marie/isingen sa...

1034 är jag men tar ändå en lott! Så mycket fina saker du gjort så inte konstigt att du har fått över 1000 besökare!
Vinner jag hittar du mig på både Scrappiz och Svensk Scrapbooking som "isingen"

Anna sa...

Grattis till över 1000, jag var 1037 :) Ha det så gott och tack för kommentar i min blogg!

KramKram Anna

Fluffan sa...

tar en lott, grattis till den som blev 1000 besökaren

Wildärtan sa...

Grattis till alla dina besök Lotta!
Så frikostigt av dig - jättekul med blog candy!

jenny/e.j.m sa...

Grattis till Tusen=)
Ja tack jag tar gärna en lott och hoppas att turen hamnr i min låda=)

//Jenny/e.j.m

Mimic sa...

Kul med så många besökare!
Här är en till som snicker åt sig en lott!

Mella sa...

Grattis till de tusen besökarna!
Tar en lott och hoppas på tur =)