måndag 21 november 2011

Julkortstillverkningen fortsätter

Ja det är ju lika bra att fortsätta producera :)

Så här är facit efter helgens produktion.
Julkort nr 5 alltså

Tänkte visa hur insidan ser ut. De jag gjort nu ser ut så här. Embossad stämpel. Olika färger beroende på kortet i sig. Här har jag använt mörkgrönt embossingpulver.

Och hur ser då baksidan ut? Jo, samma papper som på framsidan och så min egna stämpel som hänvisar till denna blogg :)

Julkort nr 6

Julkort nr 7

Julkort nr 8

Julkort nr 9

Julkort nr 10

Sen har jag förstås gjort mitt första stämplade blockljus. Känner mig nöjd.


Jag får se vad jag hinner med att tillverka idag. Har lite annat att pyssla med, bla möblera om i vardagsrummet för att få in hyllan/tv-bänken till barnens rum som förvaring. Återkommer om hur det blev senare.

Kram å ha de gott!

Inga kommentarer: