torsdag 17 november 2011

Stickat och shoppat :)

Igår blev jag äntligen klar med min första halsduk... modellen som är som en stor ring som snos runt halsen. Blev jättenöjd och stolt över resultatet... även om det inte syns på bilden... fnissar...

Och idag har jag varit iväg och handlat grejer på Ikea till barnens rum så imorgon ska jag montera garderoberna så att det är fint tills barnen kommer hem från skolan imorgon :D
På Ikea hittade jag även inspiration till hur jag vill ha det i mitt egna rum så småningom... så här vill jag ha det...

Mao upphöjt... och förvaring under sängen... så man får en avskild liten hörna i sovrummet... längtar... måste bara kolla hur det funkar i mitt sovrum bara... :)
Nu ska jag börja sticka ytterligare en halsduk... liiiiiiila denna gång... återkommer med fler bilder. Kram och ha de gott!

Inga kommentarer: