måndag 21 november 2011

Ommöblering pågår :)

Jag har nu flyttat bort den Expedit bänk/hylla som jag haft stora TV:n på i vardagsrummet och lyft in den till barnens rum. Nu huserar deras lilla tv samt ena digitalboxen plus Wii konsolen där... så nu kan jag ta bort barnkanalerna på stora tv:n :) Iaf tills Telia boxens abonnemang går ut... till våren.
I vardagsrummet hänger nu TV:n på väggen och under har jag tillfälligt lagt den LACK hylla som jag fyndade i fredags på högtalarna, under TV:n. Blev bra tycker jag... fast behöver bli lite ordning bara...
Så här blev det iaf...
Hyllan i barnens rum. Tekniken på plats iaf...  :)

Lite kass bild på vardagsrummet... men det går iaf att få en uppfattning om hur det ser ut...

Imorgon kommer mor & far... dom har med sig en stor vit Expedithylla som ska in i barnens rum... som delare mellan sängarna... blir nog bra när det är på plats. 

Kram å ha det gott

1 kommentar:

RosaBubbla sa...

du har fått en utmaning i min blogg! ;)