onsdag 30 november 2011

Då var även november slut!

Idag har jag fått gjort lite smått... dels har jag börjat stämpla och laminera blad för min stämpelförvaring, vilket känns kanonbra. Så här ser det ut hittills.

Ett uppslag i pärmen


Första sidan med de uppstämplade motiven finns på ett laminerat ark

På baksidan finns stämplarna fastsatta :) Och hela paketet nerstoppat i en plastficka. Ordning och reda ;)

När jag ändå var igång och laminerade så passade jag på att laminera min prislista för Mary Kay produkterna... då vet jag att den klarar sig.



Ska fixa en mindre variant så att jag kan ha den i väskan... kanske tom kan få till en i fick/mobilformat?

Har även fått beställt mina sista julklappar... känner mig SJUKT nöjd... :)

Och så har jag lagt en beställning på MK produkter...  skojsigt...
Imorgon ska jag fixa till ett dokument att skicka till kunder med julklapserbjudanden. Sen ska jag göra en lista på alla kunder jag ska ringa... många tycker det är skönt att slippa tänka på julklappar ju ;)

Men nu är det dags å sova...

Kram å godnatt!

Inga kommentarer: