tisdag 13 december 2011

Ingen träning

Det blev ingen träning idag... :( 
Jag vaknade med ont i halsen och värk i kroppen. Det var vackert bara att inse att träningen inte skulle bli av och ringa och avboka. Åsa kom ihåg mig trots så lång frånvaro dock så det kändes iaf bra. Får se om jag hinner träna nästa vecka istället. Hon hade några tider nästa vecka. Men jag får se som sagt.

Annars har jag sovit bort nästan hela dagen och sen röjt i köket och varit och lämnat in två paket som skulle iväg. Dels till en tjej som köpt min BIA som jag aldrig använde och dels till min kära Vicke som beställt lite Mary Kay produkter. Så nu är det samvetet lättat iaf. :)
Jag har ringt på två jobb också... får se vad det ger... och funderar på att gå ner till Coop och fråga om dom behöver extra personal... fast måste nog bli frisk först... för det vore ju dumt om man fick ett ja men inte kan börja direkt. ;)

Går här å småplockar på kvällen och funderar rent allmänt hur jag ska göra framöver... behöver rensa ut ännu mer... Helt otroligt vad man samlar på sig... men måste ut med det för att känna att det blir bra här... och har nog insett att jag nog måste byta soffbord så småningom också... men jag ska sätta mig och fundera rum för rum... det blir nog bra det också :)

Och förresten... julgranen är klar... många kulor i granen blev det som vanligt :D Och favoritkulorna är givna...

Och måste också visa... bilden är ju några dagar gammal... men jag är så nöjd med att äntligen ha fått mina scrappapper på plats igen...  Så här fint blev det :)

Mycket lättare att skapa något fint när det är ordning bland papprena :)

Nu ska jag kasta barnen i säng... 

Kram å godnatt!


Inga kommentarer: