söndag 11 december 2011

Rensandet fortsätter...

Och det känns väldigt bra. Jag har nu äntligen gått igenom de sista flyttlådorna i vardagsrummet... Barnen och jag bar ner tomlådor och de lådor som vi gått igenom där sakerna ska behållas. Och alla sommargrejer som tagit plats i hallen framförallt... Har i flera dagar funderat på hur jag ska möblera i hallen... den är lång och smal... och har många dörrar/öppningar... närmare bestämt 8 (ÅTTA) stycken... jag får fundera vidare...
Igår var det innebandy för sonen... sista för säsongen då vi är i Göteborg nästa helg då resten av gänget har avslutning... men så kan det vara.
Och så passade jag på att beställa vår nya soffa också... leverans i slutet av januari. Hoppas på att hinna/orka måla/tapetsera om i vardagsrummet innan dess också så man slipper göra det med den nya soffan på plats. Är du nyfiken på vad det blir? Tja... då får du hålla dig till tåls tills dess... jag avslöjar inget ;)

Nåja... julgranen och monterad och ljusen sitter i... dekorationerna ska vi sätta i imorgon kväll... vi hann inte ikväll. Resten av julsakerna ska fram under veckan.
Jag passade också på att boka en facial med en tjej i Lidköping på onsdag. Jättetrevlig tjej som jag träffat genom scrapgänget här i Skövde... :)
Nu ska jag fundera på hallen... ja det är tjatigt men jag måste komma på en lösning... vill inte göra saker som jag sen får göra om... inte för många ggr iaf :D

Kram
Lotta

Inga kommentarer: