fredag 2 december 2011

Huvudvärk och annat...

Ja huvudvärken och yrseln fortsätter tyvärr :( Jag har fått tid till sjukgymnasten den 12:e december men det känns avlägset när man inte mår bra...
Nåja... jag får fokusera på annat som är roligare... jag har idag iaf fått satt upp ljusslingan runt balkongräcket och fått plockat lite allmänt i köket... känns som att man vill mer men trots värktabletter så ger sig inte huvudvärken...
Jag ska iaf upp med barnen till Billinghov så dom kan åka skridskor ett tag. Jag passar sen på att hämta paketen som jag beställt... bla julklappar :D Känns himla skönt att det är klart innan december ens hade startat *ler stolt*
Och så en bra nyhet... Andrea klarade ÄNTLIGEN 3:ans multiplikationstabell och tjänade 20 kr... för hon hade ALLA rätt :D Fantastiskt duktig är hon!

Nepp... ska spela en omgång poker innan vi ska åka...

Kram
Lotta

Inga kommentarer: