tisdag 27 december 2011

Julen 2011... over and out...

Som omväxling går julhelgen väldigt snabbt... :)
Juldagen och Annandagen gick absolut i lugnets tempo. Igår var vi iväg till Elins Esplanad så Andrea fick handla för sina julklappar, presentkort... Hon köpte en pyjamas, en t-shirt och ett halsband & örhängen på Gina Tricot. Dessutom köpte hon en guldig tröja på KappAhl. Jon hittade NHL11 på spelbutiken... 99 kr ordinariepris för begagnat spel... med rabatt och extra försäkring ifall den skulle sluta funka... så blev priset 84 kr...
Var sen inne på Coop och handlade... bla lampskärmen som jag lovat Vicke att handla åt henne... den ska med till Stockholm på fredag.
Jag har sen också bestämt mig för att köra en rensningsutmaning... eftersom vi åker iväg på fredag så ska jag inte kicka igång förrän vi kommer hem. Men jag ska börja planera för det... och jag kommer att ha en utmaning här i bloggen ifall andra också vill haka på. :) Ju fler desto roligare... men mer om det kommer sen.
Idag har jag varit och skrivit in mig på arbetsförmedlingen. Från 1/1 är man officiellt arbetslös... :(
Men jag ska nog fixa mig ett jobb snart... är less på att gå hemma iaf så... jag måste...

Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa boken jag börjat på. Den heter Ordning och Reda, inifrån och ut av Julie Morgenstern. Hittills väldigt intressant... jag återkommer framöver med mer feedback.

Kram så länge.
Lotta

Inga kommentarer: