måndag 9 april 2012

Bakning och tankar om framtiden

Jaha ja... denna dag har varit väldigt blandade känslor... arbetslösheten har börjat sätta sina spår, såväl som ekonomiskt men även psykiskt... Jag måste helt enkelt se till att det verkligen ordnar sig med jobb nu... detta kan inte fortsätta. Under veckan ska jag fortsätta planera för en ljusare framtid. Jobbigt men samtidigt skönt. Tittar på gamla avsnitt av Lyxfällan för inspiration...

En början i detta är faktiskt att jag för första ggn bakat glutenfria frallor. :)
Efter jäsningen

Nybakade

Hoppas nu att sonen blir nöjd imorgon när han får smaka dom till frukost. :D
Men självklart tyckte jag att även jag och dottern skulle få goa frallor till frukost imorgon... så jag bakade även en omgång med snabba frallor med vanligt mjöl till oss.

Nybakade

Var ju tvungen att smaka också... ;) Smör, apelsinmarmelad och ost... mums så gottMen nu är det allt dags att ta sig i säng... imorgon är det ju vardag igen.Kram och godnatt!//Lotta 














1 kommentar:

Anonym sa...

Ang ekonomin och Lyxfällan, sälj diverse överprissatta vita produkter med ett halvätet äpple på (du kan köpa bättre saker för mindre pengar) så skall du se att ekonomin ordnar sig ;-)
mvh
Oraklet från Solsäter :-)