söndag 22 april 2012

Det har gått upp och ner...

... under veckan som gått. Jag har varit på två jobbintervjuer och tackat nej till ett jobb. Hur det går framöver får jag återkomma om. Bara att hålla tummarna :)
Jag har fått rensat och plockat undan lite i veckan trots ischias smärtan men lite i taget så. En nackdel, utöver det uppenbara med smärtan, är att jag blir så trött av värktabletterna... men men... Var hos kiropraktor här i Skövde och hon var fantastisk duktig! Kändes bra... Och jag ska dit imorgon, måndag igen.
Igår var jag och Andrea iväg och scrappade en hel dag. Jon var hos en kompis mesta delen av tiden... sen hemma en sväng för att sen ge sig iväg till andra kompisar för att leka... Skönt när barnen börjar bli lite större... samtidigt som det förstås är lite trist att dom försvinner ut nästan hela tiden... som nu ungefär... Men det ingår ju.
Jag fick iaf gjort nästan 2 hela kort igår. Jag har fullföljt dom båda idag... små detaljer bara... dom blev så här:
Kortet är gjort efter en skiss som var utmaningen under scrapträffen igår... Jag vann inte på röstning... men däremot på utlottning :) Man får vara glad för det lilla...  Och jag vann detta
Kul :)


Sen gjorde jag detta kortet efter att jag och Dorota satt och gjorde en massa distressmotiv där vi lånade stämplar från Malin. Blev rätt nöjd med detta också :)

Nu ska jag ägna tid åt att altra en låda till Stina som hon behöver till bröllopet sitt... det närmar sig ju den stora dagen... så nu ska jag jobba vidare med den :) Bilder kommer så småningom ;)

Kram
Lotta

Inga kommentarer: