söndag 8 april 2012

Hemma igen...

... efter påskfirande med mor å far... hastigt å lustigt då dom ringde i fredags morse och tyckte vi kunde komma dit när nu inte brorsan och hans familj kunde åka ner pga magsjuka. Sagt å gjort... vi packade ihop lite grejer och drog ner... värken till trots... men det är ju det man har värktabletter till antar jag. :)
Mycket mys med Sigge (deras hundvalp) har det blivit och bara avkoppling, god mat och gott sällskap.
En del promenerande har det blivit också... och så har jag tagit ett beslut kring min viktresa... jag SKA igång igen... vill ner igen... och ännu längre än jag varit... och då måste det bli ändring på matvanorna även om man inte mår 100 alla dagar... träningen ska igång igen också värken till trots...

Nu ikväll har jag suttit och kikat på recept på frallor... såväl vanliga som glutenfria. Det ska nog bli lite bakande imorgon... ska också passa på att rensa i kyl, frys och skafferi... så jag vet vad jag har att jobba med i matväg...

Kram och ha de gott!
/Lotta

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

ja frallorna är så jäkla goda.. ska nog ta en nu innan läggedax ;)