måndag 23 april 2012

Lite av varje

Idag var det måndag igen... längtar efter en måndag med arbete... ja jag vet att den känslan kommer att försvinna rätt så snabbt... men nu känner jag så :)
Efter att jag schasat iväg barnen till skolan så åkte jag till kiropraktorn för besök nr 2... jobbigt för kroppen men kommer väl att göra nytta på sikt hoppas jag. Och ny tid igen på torsdag.
Sen hem och vilade kroppen... och fyllde i de sista formulären inför test/intervju imorgon... spännande värre :) Mina referenser är förvarnade också... så bara å hålla tummarna för mig.

Har dessutom fått skapat två nya kort, även dom grattiskort. Börjar bli rätt nöjd med mina alster.

Sen har Jon och jag bakat kärleksmums innan vi fixade middagen. Detta gjorde vi medans Andrea var på ridskolan. Och nu ikväll så är det bara mental uppladdning inför imorgon... Måste åka tidigt men det fixar sig.

Kram och ha det underbart!
//Lotta

Inga kommentarer: