fredag 13 april 2012

Fredag den 13:e

Ja snart är denna dag över... fast jag måste erkänna att den varit bra. :)
Först väcka barnen... som vanligt... kanske lite trögare än vanligt. Sen när dom gick till skolan så åkte jag in till stan för att skriva på papper på Manpower... så nu har man en anställning fram till 15/8... Skönt... Men jag fortsätter givetvis att leta vidare efter en fast tjänst någonstans...
Annars har jag tyvärr haft rätt ont av ischias idag... men börjar nästan bli van :(
Men har trots det fått gjort en hel del här hemma... plockat lite smått iaf.

Nu ikväll har vi ätit kebab, ris och sås till middag och efter det har vi däckat på soffan framför Let's Dance... skönt med alla samlade för första kvällen denna vecka känns det som... mina barn börjar helt enkelt bli stora och prioriterar sina vänner framför sin gamla mamma...

Kram
Lotta

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

Är så glad för din skull snuttan... måste helt klart kännas underbart med ett jobb igen :)

Mysigt med alla samlade en kväll. Här händer det typ aldrig längre.. ungarna är för stora ;)